Friday, July 25, 2014

As we grow up

Smkap. 2002.
Tahun tu adalah tahun yang paling banyak memberi memori. Dalam tahun tu, aku first time jatuh cinta sayang gila kat lelaki. Eh? [laki org, jgn dikenang!] tahun tu dpt result PMR, yg alhamdulillah.. but yg paling bermakna was, I met them- my lalings.

...and a tale of beautiful friendship began.

 [stop gelak. I know how serabainya lah aku tym tu]

seingat aku, sepanjang berkawan dgn diorg never once diorg advice aku utk jd diri sendiri [which i always dgr from new friends i made] maybe because they know me well and they know who I am. or maybe because I'm just being myself when I'm with them [berpura2 sgt ke aku ni kat mata org lain? Haha. lantaklah. aku consider diorg belum kenal aku sgt pun] nak cerita mcm mana blh rapat n camne 9 org berbeza karakter ni blh bersahabat panjang pulak post ni krg. kesimpulan, ni anugerah Allah s.w.t utk aku. Terima kasih Tuhan :)

Last two weeks, alhamdulillah diberi kesempatan berbuka puasa dengan the lalings.



Seronok tgk diorg bahagia. Dulu berbuka mana-mana pun okay, skrg dh kena cari tempat yang child friendly, yang muat letak stroller.. How time flies. Tak pernah sangka kita akan dpt kekal bersahabat sampai hari ini dan mudah-mudahan hingga akhir nyawa. I guess this is what Amanda McRose said- As we grow up, we realize it is less important to have lots of friends and more important to have real ones.. and I can gratefully say that they are my real friends whom always with me though thick and thin.


Our babies. Uwais Farhan, Aryan Danish n fresh from Az's womb, Noor Alisha Zara yg baru lahir ps 22.07.2014. [same bday dgn anak2 Putut n anak scha & awal] Selamat membesar anak-anakku.. Moga kalian membesar sihat & menjadi hamba Allah yg bertaqwa, InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment

senyum <3