Thursday, January 7, 2016

Overprotective

[Writing this while humming Britney Spears' Overprotected] so last night, after dinner, Putut keluar la. Aku agak ni mesti kuar dating ni. Sbb before this, dia dh pernah bawak bf dia balik rumah- [konon nak tunjuk kat aku la bf tua dia tu. like i will redha la dgn relationship dia tu?] aku bagi gak la dia kuar sbb dia dh merengek kt tepi pintu tu. pastu pkl 9 lebih mcm tu, aku panggil dia balik. 

tau dia kt mana? 

ats tembok pagar rumah jiran depan rumah. tgh dating ngadap2 dgn bf dia tu. eh. bila aku panggil dia balik, steady je bf dia hantar dia balik. panjang juga la aku bebel kan dia. masuk rumah jap, mkn ikan sikit pastu nk kuar balik. jatuh cinta sungguh la kot. tak kisahla jantan tu tua n tak ensem, asal gentleman ye tut? #tepukdahi 

lambat gak hati aku nak sejuk bila tgk dia asyik kuar je tu. dh la malam kelmarin xbalik rumah. nanti dh bunting, jantan tu blah aku gak nk jaga sume. marah betul aku, sampai aku hampir lupa yang Putut ni kucing- dh mmg lifestyle dia gitu. 

baru kucing. agaknya kalo anak aku dh ade bf nanti, tak tahula camne aku react. agak camne la ibu hadam semua cite aku psl sume crush aku dulu. semoga aku dpt jd ibu yang cool mcm ibu.


damn. lagu britney spears dh kira lagu oldies weh. i have this love-hate relationship dgn umur yg baru. apapun, hello 2016!

No comments:

Post a Comment

senyum <3