Thursday, October 13, 2016

Hidup Tanpa Masalah

kerja macama aku ni mmg deal dgn masalah on daily basis. macam-macam masalah aku kena dengar sbb kat situlah datangnya punca rezeki. Alhamdulillah. kepala terbeban itu normal, jadi kena lah kawal dengan sikap professional [ceh. padahal? migraine sentiasa]

tapi kan, bila dgr masalah orang ni, jauh dari sudut hati aku sedar yang hidup aku tak de masalah segila diorg. or even, hidup aku tak de masalah. masalah duit la kot, kadang2 tercekik. tp alhamdulillah, sume berjalan lancar. agaknya kalo aku pun ada masalah, tambah lagi dengan masalah org, mahu gila aku jadinya. 

maha suci Tuhan, atas segala kurniaan. 

perks of being single kot. 

aku tak de masalah bf main kayu tiga, or xreply my msg, or lupa anniversary.. aku blm ngadap masalah suami yang xsensitif dgn keadaan sekeliling, yang pentingkan diri, yang ego, yang enggan bagi nafkah.. aku belum ngadap masalh mertua, ipar lamai.. aku blm mengadap masalah anak tak cukup susu, nk breast feed kt public, anak tak nk duduk dalam car seat, anak xnk kt pengasuh, anak degil, anak hyper adn the list goes on and on and on

my only problem now is macam mana aku nak tinggalkan kucing2 aku masa kimi nikah nanti. 

duh. serabut. 

No comments:

Post a Comment

senyum <3