Friday, September 14, 2012

Habeas Corpus.

terjumpa putera idaman hati. manis senyuman, lembut pekerti. *sengih* namanya- IAI. bukan nama insurans tapi initial sj sbb ni kes syok sendiri. belum jd aku punya so tak blh nk petik nama cam gitu je. kena saman dek tuan punya nanti, tak ke naya. antara perkataan2 dia yg aku masih ingat- Habeas Corpus; Criminal in nature, Civil in procedure. Thats y tajuk post kali ni Habeas Corpus. its a law term. nak tahu maksud cari sendiri sbb bos tak bagi aku bg legal advise free. ceh. 

memulakan taipan merapu dgn semangat bersungguh-sungguh nak update blog. macam2 cerita nak strory mory tapi tak tahulah mood ni ada sampai hbis update ke tak

okeh. settle prologue. hello reader/ readers. 

bulan september dah 14 hari. bermakna aku ada kurang 3 bulan untuk habiskan zaman kegelapan i.e zaman pupilage ini. sana sini orang dh tanya- tak retain ke kat sana. nth. aku pun tak tahu apa nak buat lepas habis 9 bulan ni. yang pasti akan dftar amik DLSA tahun depan, insyaAllah :) mendengar kata sheera semalam- rasa macam nk jadi DPP syariah. macam menarik tapi masih belum pasti lagi apa nak buat. nantilah- yang penting kena habiskan 9 bulan ni dulu papehal. 

minggu lepas berita pertunangan kunun2 siti syuhada dah kecoh sekejap kat FB aku bila my beloved BFF mengupload gambar dan meng-tag 'The Lalings'. idea tu mmg idea asal aku- semata2 nak kenakan angah right after tgk gambr yg ditangkap ala2 macam gambar nk bertunang.


tu la gmbrnye. 'pengapit' lagi cun melecun dr 'bakal pengantin'. tak aci sungguh. hah. gurauan 100% tapi sumpah tak sangka orang blh percaya gambar nak g jln raya ni adalah gmbr tunang. *tepuk dahi*















<--- Cikgu Hanafiah pun wish ye Tuan-tuan dan Puan-puan. *double tepuk dahi*






<--------------Noor Diana: main target 





















































gelabah gak aku sebab ramai yang like n komen2. tak la ramai mana utk org lain mungkin tp FB aku bkn feymes mana- kalo dh dpt 14 likes tu mmg triple tepuk dahi la. *adeh* 

pe g nak cite td ek? nth. lupe. owh, btw- exam ethics mcm nth pape. tawakal je la. kalo pass mmg miracle la. huhu. okey lah. dh mgrib. bye2. 

No comments:

Post a Comment

senyum <3