Tuesday, May 21, 2013

Sheera & Ibu

Jumaat lepas lunch date nggan sheera. Sebelum jumpa hati berbunga riang sbb dh lama gila tak bersua muka n mengadu nasib masing-masing. 

But then- bila dah berjumpa macam tak de apa nak cite. Topik perbualan asyik-asyik pasal office, mahkamah, study & colleague.[see. betapa tak de life nye hidup aku] Adeh. Gambar pun tak de, mungkin sebab dua-dua bukan kaki cam whore [and telefon aku camera tak cun] Jadi dapat dirumuskan bahawa, utk menjadikan perbualan lebih rancak, dua-dua kena ada boyfriend, baru blh bnyk benda nak cerita. Tak boleh one side je. 

since, aku tak berapa agree dengan idea boyfriend bagai ni, jadi dua-dua kena nikah dulu, baru perbualan jadi hangat. heh. 

ibu naik ambulance lagi tadi. suspect batu karang n sampai 2,3 shot amik ubat tahan sakit kat Spital Tampin. Meletop lagi jantung aku. Even this time tak la teruk mana cuma sbb tekanan darah dia terlampau tinggi dats y doktor suruh naik ambulance, ibu still ibu weh. Mana ada 2,3. Dalam sakit-sakit tu ibu sempat lagi cakap kat aku- tak blh jadi ni, along kena kawen cepat. 

kawen lagi? [garu kepala] 

No comments:

Post a Comment

senyum <3