Monday, April 14, 2014

Rindu Padamu

Pagi ni masa duk usha FB, aku jumpa ni


aku teringat pada arwah wan & atok. [senyum] [sambil air mata bergenang] wan pernah nangis masa tahu aku makan maggi masa first year BLS tym duk rmh sewa. Aku gelak sorang. Tu wan belum tahu aku penah lunch nasi putih dgn goreng bawang je tu. Tapi masa syahdu tu, wan dah pun tak de. takde sape nak care sampai camtu skali kat aku [kesat air mata] 

aritu tgh drive g kerja aku teringat last moment aku ngan atok. Masa atok ngadu ngan aku dia tak nampak masa baca doa tahlil dua hari before dia g. Apalah salahnya aku tanye atok apa yang dia tak nampak, ni aku dgr n angguk cam tu je. Allahurabbi. Allhurabbi. Kalaulah dapat diputarkan waktu.. Kalaulah.. Kalaulah.. wan.. atok.. along rindu..

Al-fatihah buat keduanya.. semoga tenang di alam barzakh sana :'(

No comments:

Post a Comment

senyum <3