Thursday, December 4, 2014

#demimuchewan

demi kenduri kawen che wan- yang aku tak naik kenderaan air je. Kalo x mmg segala transport udara, air n darat aku ngan sheera harung sbb nk tgk dia naik pelamin. I am such a good friend. yeah. i know. i know. hewhew. 

me and sheera. sesudah subuh. KLIA2.

slps menempuh onak dan duri. rasa worth it gila sbb dpt mkn cendol sedap


i cant describe d feeling masa tgk cikwan bersanding. i almost get teary-eyed. apapun, she looks extremely stunning on her big day. doa aku utk kebahagiaan hg, cik wan. insyaAllah sampai bila-bila

 lps pekena laksa mengadap pulau jerjak. fakta ttg syuhada- tu first tym aku tau mana letaknye lah pulau jerjak. 

 
 our superheroes yg menyelamatkan kami lps kereta Faiza problem. Terima kasih bnyk2 sbb sudi hulurkan bantuan utk ringankan beban. siap bawak kami p pesta penang lagi. aku doakan perkahwinan korg yang bermula hujung minggu ni sentiasa dibawah lindungan rahmat Tuhan. InsyaAllah. :) :)

and not to forget- my sedara Sheera. Terima kasih sbb bersusah sng bersama utk 24jam tu. I wont forget that day. kalo tak de awak, lagi gelabah la sy rasanya. kenangan naik bas gila tu harapnya akan jd kenangan manis kita. ngeh ngeh. 

wani tak dtg kawen aku- siaplah!

No comments:

Post a Comment

senyum <3