Monday, December 29, 2014

Mimpi

malam tadi
aku mimpi kamu
entah kenapa dlm banyak2 org- kamu pula yg dtg
dan itu adalah mimpi paling sweet yang pernah aku rasa
ah- kalau tentang kamu, semuanya pun sweet
haha

we back to 2003
baju sekolah, suasana sekolah- mudanya masa tu
we arguing about something
and she- yes, the one whom i thought u have crushed with suddenly blurted out
"korg ni suka sama suka!"
damn. masa aku taip ni pun aku masih senyum yg sama

i remember seeing the letters- the notes- the cards
everything that i've sent for u years ago
i received it back in that dream
but the differences were- u were the one who sent it
and those lovely words were dedicated for me- only me
i remember your neat handwriting
yes- i still remember it until today
senyum. senyum lagi.

tapi sayang- itu semua hanya mimpi
kamu tahu betapa sedihnya aku masa aku terjaga dari tidur
rasa mahu menangis sbb aku tak mahu bangun
aku mahu terus berada dlm mimpi itu
sebab aku tahu- apa yang jadi dlm mimpi itu
tidak akan pernah terjadi di alam reality

senyum.
senyum malu.
sigh. after 12 years. kamu masih ada dlm ingatan
biarpun bukan dlm hati tapi sentiasa dlm doa
sebab kamu adalah org yang buat aku bahagia tanpa perlu kamu berbuat apa-apa
cukup aku tahu kamu sihat seadanya

semoga kamu berbahagia dgn anak-anak dan isteri tercinta

ikhlas- alongsyuhada 

No comments:

Post a Comment

senyum <3