Sunday, March 25, 2012

Hell to the No

baru selesai memasak. eksperimentasi kejahilan ilmu dapur. sy cuba memasak ayam buttermilk today and yeah- total fail. blh dimakan but not for my family. my mum will hate this. i bet. ibu g kls mengaji and myb direct g kenduri kawen. agenda biasa setiap hari ahad. *sigh*

hidup biase saje. nothing change. nothing improved. ah, kecuali lemak. yup. makin gemok. hari demi hari. itu juga agenda biasa bila kurang bergerak.

saya suka duduk rumah. atau lebih tepatnya, saya malas nk kluar rumah.
saya mls nk bersiap sume. d last tym sy kluar yg memerlukan saya bersiap kecuali pergi berkerja adalah kawen kakak timah.

i'm quite worried actually. ini kenduri pertama rasanya mak dia tak de, so jauh dari sudut hati, aku berdoa dia akan ok. and alhamdulillah, she's okay. dia senyum and she enjoy d event. selamat pengantin baru utk kak ngah timah.. semoga berbahagia hingga ke syurga~ amin..

konvo dh sah on 14/5.. hari isnin.. sidang pagi. 5hb baru blh g amik jubah. member tak de. sheera kata myb dia tak mo g. sy pergi sbb ibu ayah. tak de member pun tak pe la. tawakal je lah. LLB bukn sng nk dpt.. aku blh survive.. insyaAllah~ :)

esok isnin. keje. hmm~~ mcm akan kena gulai ngan k.ana je nanti.. i'm dead meat
...

No comments:

Post a Comment

senyum <3