Thursday, March 1, 2012

My Pupilage Life: Start!!

pupilage or chambering: its the same thing actually.
mcm practical tp kitorg tak guna term tu. dats y aku tak fhm LI tu pe awal2nye..huhu. different world- different language ma. kepelbagaian ilmu yang diberi oleh Tuhan.. tak gitu?

[post ini actually ditulis pada 11/3/2012. see. bertapa busynya diriku apabila mula berkerja. i told u- saya adalah workaholic]

... boooo!!! tipu!!! 1st part tu betul. yg 2nd tu tak. aku tak wat pe pun utk minggu2 awal berkerja. hanya membaca- membaca- membaca dan menaip seketul dua dokumen.. itu sajooo. minggu dpn nk g fail borang 3,4 & 5 plak- so cpt short call, cpt la elaun naik.. hehe ;)

owh. juga mendownload running man dr episode 78-84..

ep.84 when BB as a guest tu ultra HD ok. bersabung nyawa aku mendownload bnda2 alah tu, takut bos sergah tiba2.

firm sy okay. bos baik. rakan sekerja pun okay. tak la best sgt sbb aku honestly tak biasa dgn bangsa lain sbb dari kecik mmg hidup dikelilingi orang melayu. dari skolah sampai lah universiti- mmg tak pernah jumpa bangsa lain. so i take this as a challenge to myself to improve and become a better person. banyak dugaan. banyak cabaran. but i have to face this, right?

pray for me okay? insyaAllah, kalau tak de aral, hujung tahun ni saya dh blh bergelar peguam ;)

No comments:

Post a Comment

senyum <3