Wednesday, April 11, 2012

Jiwa Kacau

Its not a term to show aku ni rock kapak ke pe. but seyes. jiwa kacau. 11 april 2012. ada perkara yang aku bengangkan actually- but untuk umur yg hampir masuk suku abad ni, aku kna lawan perasaan jiwa kacau yg sgt tidak rasional ini. bengang yang bangang. maaf. kasar bunyi. tapi tulah yg aku namakan perasaan emo tak tentu hala ini.

Astaghfirullah.. Astaghfirullah.. Astaghfirullah..


magrib td lps mndi, aku minta ibu bacakan ayat2 Al-Quran kat aku *sbb aku tak blh baca* lps tu okay skit. hati aku kelam kabut. rasa jauh dgn Tuhan. aku rasa diri aku kotor gila. tapi ni sume berlawan dlm hati yg akhirnya menyebabkan- ya, jiwa kacau.

saya bukan orang suci. kamu perlu tahu itu. saya hipokrit. saya pemarah. saya punya banyak kelemahan. saya sering melupakan Pencipta saya. Saya lalai. saya anak yang tidak sempurna. saya selalu melawan kata-kata ibu ayah.

saya bukan orang suci.

No comments:

Post a Comment

senyum <3