Sunday, April 29, 2012

Mim.Alif.Lam.Sa.

I've been asked to prepare a skeletal submission for a new case. not so new la- in fact, aku yg tlg k.ana amik notes of evidence tym defense case. But saat ni, aku sgt la mls. mcm tulang-tulang aku ni dah dijangkiti barah pemalas yang amat. dh stage pertengahan. mampu nk ubat tapi tu lah, biarkan sajooooo.. 

malas. sungguh. 

penyakit malas ni mmg membunuh. gile ko tak membunuh, masak aku kena gulai ngan k.ana esok. mesti kena kow2 punye. tp still- aku malas. so tak dapek la den nk nolong. 

Td cik Siti Syuhada which is me, Puan Nurul Farhana Yanti, dan bakal Puan- Cik Noordiana a.k.a angahku berserta adik angah yg cool iaitu Nadia telah berkumpul sekejap utk menghadiri majlis tunang Az. Sorang lagi kawan aku nk masuk alam lain. Yanti open, Angah bln 6 ni and Az hujung tahun ni.. turn aku? blm sampai lagi..


.good friends. bersama puan dan bakal-bakal puan. 


*sobs*sobs* nk kawen jugakkkk~~


selamat bertunang az.. moga jodoh kekal hingga ke syurga-Nya.. Amin~

nanti aku update gambar. Update dah pun~~ :P
blog tak de gambar ibarat makan roti bakar kosong takde kaya. tak best. tak manis and tak sweet. tak gitu?? memandangkan phone 2G saya tu tak mampu nk amik gambar cecanggih, so tunggu member upload then aku apply permission sbb copyright org lain punye. okay?


okay. nk solat isya'. nak pilih baju nk pakai esok. nak tdo. besok keje...?!

HuAAAAAA..BESOK KEJE.
1Mei tak blh ke esok. 

besok ada menu istimewa kedai mkn bwh office aku- Kari Daging Syuhada.  

Please pray for my safety. I badly need it. Please. 

No comments:

Post a Comment

senyum <3