Wednesday, May 2, 2012

Projek Pengepit II

Assalamualaikum! 
sambil menunggu ibu bersiap nk hantar aku g kerja jap g. yup, ibu hantar saya ke tempat kerja. belum mampu lagi nk beli kete, takut pulak naik bas- so ni lah jadinye. 

actually, saya tgh stress. tak la stress bnyk. minor stress psl bdn gemok. huh, tym mkn roti canai double pagi2 tak plak stress, sronok je ko bedal- ni dh gemok mcm dipam2 baru heboh. Bukan pe, saya dilantik sekali lagi untuk menjadi pengapit/ pengepit pengantin utk kwn skolah rendahku; Cik Norazira Binti Ahamad. Dia ni dlu rival utk bljr la. brilliant budak ni n now jd cikgu kimia babe. mampoo? anak saya nanti sy akan hntr tuisyen kimia kat cikgu zira, sbb mak dia ngokngek kimia kow kow. 

ok. berbalik isu pengepit/pengapit dan stress gemok td, skrg tgh fkirkan cara nk kurus dalam masa 19.. damn! tgl 18 hari je lagi Zira nk kawen. I'm dead. tak bestla kalo jd pengapit tapi lebar mengalahkan rebana kompang kan? so kena la elok2. Hadoi. Smlm saya mkn nasi sikit tym pagi. bukan sbb diet sbnrnye tp sbb tak sdp. pastu seharian tak makn nasi. ratah ikan sbb ibu buat ikan bakar smlm. sekor ikan cencaru dan beberapa ekor udang je saya bedal. tk sedap selera, maklumlah, sahabat baik wanita ku tgh menziarah. Gila sakit period pain dis tym. hadoiiiiii....

so, plan aku pe ek. no nasi. no air lain. air limau suam je saya akan minum. terfikir gak nk senaman. tp bila? ah, nk seribu daya, tak nk seribu dalih. 

BERUSAHA!! SYUHADA BOLEH KURUS!!

ok. bye. nk pnskn enjin kete. nanti bwk tak best. adios. 

owh. lupe. slmt sambut hari buruh semalam. sayang sehari je. sepatutnya nsb buruh dibela dgn menyambut hari buruh selama seminggu atau tiap2 bulan. barulah buruh2 rasa dihargai.. ye, lame excuse to get more cuti la kan? 

No comments:

Post a Comment

senyum <3