Thursday, May 10, 2012

Roda-Roda Kotaraya

terasa macam nk update. teringin nk update sbb tgk blog org update. so aku pun nk update. 
4 kali perkataan update di ulang. harap2 mampu update. *okay. 6 kali sudah*

hello kawan2! assalamualaikum

minggu ni syuhada sudah memulakan pupilage life secara aktif selepas mendapat perintah shortcall jumaat lepas.  isnin mention kt magistrate court sban, selase shoot ke KL kau! mention kt court KL. utk budak kampung yg mempunyai kadar kegelabahan dan kekelamkabutan yang agak serius, memikirkan nk sampai ke mhkmah on tym tu je dh korbankan tidurku yg lena. but nice experience. new things to learn. Thanks to Ahmad Hafiz, adikku yg sudi menghantar sy ke KL.. semoga Allah membalas budi baik kamu *along pun takkan lupa budi baik ko ni cik*

pastu busy wat keje2 pejabat sambil sesekali ke kompleks mhkamah seremban. bulan 5 ni aku nye azam is, aku nk hafalkan lokasi court. kna wat peta. penting supaya aku tak kelam kabut cari jalan kalo tetibe urgent kna g satu2 court. then bos pun blh sng hati. :D

besok duty kt NS Bar. n ada satu mention kt magistrate. 7 months to go. 
STAY STRONG SYU!!

Isnin ni konvo. lps tahu sheera pun join konvo, tetibe rasa exited nk g konvo. baju tak beli lagi. nth, psl pakaian aku tak bape kisah sgt, janji sumenye berjln lancar. myb hujung minggu ni g bli baju. skali ngan baju pengapit utk cik Zira. owh. apa khabar azam diet sy? itu hanya kenangan semata2. berkubur d tepian longkang Kenny Rogers. ceh! Biarlah. malas nk tension2 pasal kurus ni. *even duk risau perut dh macam pelampung lembik* 

dahla. penat. bye2 kawan2. assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment

senyum <3