Sunday, May 6, 2012

Hujan Pagi Ahad

title tersebut membawa maksud- best giler tido td weh! : D

Smlm g amik jubah konvo. tersangkut plak kt upacara raptai, tak g raptai- tak blh amik jubah sbb bilik jubah diorang lock. mcm haram. yelah, aku fhm yg raptai tu wajib tapi... okay, okay, tak de alasan, aku mmg mls nk dgr ckp bnyak2 psl konvo ngok ngek ni.. bila dh berjaya dpt jubah, sedikit keluhan terdetik dalam hati- kalaulah robe aku ada dua line [utk uitm, kt lengan tu ada satu line utk 1st degree. 2 line master. tak de line diploma] nantilah. utk master kita konvo kat tempat lain lah ye.. huhu. 


nmpk kt lengan tu? satu line. ni tym BLS dulu. 2010. gmbr lps 2 tahun pun masih satu line. 

baju konvo blm beli, supposedly nk beli baju kt jackel but then akhirnya beli kain sajo. kain utk majlis angah. hijau polka dot. nth pe lah jd nanti sbb aku dh lama tak beli kain [selain black & white] utk dibuat kain. kain hitam putih pun pilih jugak semalam. ibu suruh pilih, aku datang je kt bahagian kain warna tu, terus- yang ni, ini, itu, itu. dah. settle dan senang. macam mana kau pilihlah corak utk kaler ni, org akan nmpk baju tu mcm same jugak... huhu

ok. berbalik psl isu konvo. camera tak de :( pakai je lah camera yg tak canggih tu nanti. yg join pun tak ramai. ibu, ayah, apis, n abang. so satu kete je kot pergi. sidang pagi. aku pun tak harap sgt nk pergi ramai2 mcm BLS dlu. member nk g konvo pun tak de. so telan saje lah. hmm.. 


ni muffin. bersama bunga2 yg aku dpt tym konvo dlu. tahun ni kalo blh tak mo bunga, tak mo teddy bear. nk phone. nk hadiah phone baru supaya aku dpt sumbat gambar banyak2 kt blog ni. 

btw, aku rasa aku dah mula menyayangi blog ini. walau tak feymes, this is my little hut. tapi cam ne sayang pun, kot ibu tahu aku duk leka mengupdate blog dh dkt pkl 10.00 ni, mati gue.. so chow chin chow dlu ye.. Assalamualaikum~ 

No comments:

Post a Comment

senyum <3