Monday, April 2, 2012

me2day: 2nd of April

Perkara Pertama:-
hari ini hari buku kanak-kanak sedunia. saya baru tau pagi td from radio masa *ehem* drive kete g office ;) so please take note. mana la tau berguna untuk masa depan.

Perkara Kedua:-
*Insert drum roll please* syuhada kan, hari ni kan.. dia kan... DAH BLH DRIVE KERETA GI OFFICE SORANG2!!!!! YAAYYYYY!!!! owh, mekasih, mekasih.. ya, saya sangat bangga dengan diri saya apabila selamat sampai di rumah petang td. even gelabah tym nk parking, alhamdulillah, pada usia yang ke-25 hidup di dunia ini, saya berjaya mengatasi ketakutan saya. alhamdulillah~

Perkara Ketiga:-
Hari ini birthday adik saya yang bongsu: Ahmad Milzam Mohd Isa.


*do remember- ni gambar lama.. dia tidak lagi secomel ini*

Ijam adalah copy paste saya. saya akui itu. Pemikiran kami hampir sama. bila ada sesuatu senario yang kami hadapi bersama, saya blh tahu apa yg ada dlm fikirannya, sama seperti dia. mungkin sbb sama, kami selalu bertekak. ijam adalah anak manja ibu. dia punya personaliti yang kadang-kadang di luar jangkauan pemahaman kita. berubah-ubah. ya, sama seperti saya. Dia tegas tapi masih keanak-anakkan.. mungkin dilahirkan sbgai yg bongsu, yg besar2 semua mengharapkan dia bersikap sepeti kami. tidak seperti usianya dan nyata, itu silap. Ijam baru berusia 14 tahun. Bnyak lagi perkara yang perlu dihadapinya..

Happy Birthday to you, Ijam..
Along doakan Ijam terus kuat untuk menghadapi hari mendatang, InsyaAllah..
Even banyak kali along menyumpah ko tym2 bengang tu, tp along tetap sayang ko
sbb u are part of me

No comments:

Post a Comment

senyum <3