Monday, December 24, 2012

Best Buddy.Sayang.

Pagi tadi. Dapat Msg. Katanya msg adalah edaran terhad. Sila simpan untuk diri anda sahaja. Msgnya berbunyi- hari ini 'saya' akan bertunang. tolong doakan yang terbaik untuk 'saya' ye. and i was like: .............*speechless*

terus call n confirmkan d news sbb budak ni mmg kaki bergurau yang amat. and at the end ternyata berita tu benar. dan sekali lagi sy speechless. 

...
...

msg tak cukup utk menyampaikan perasaan & doa2 sy buat best buddy ku. and i dedicate this post for her. aku tak banyak buat kawan masa zaman U and she is one of my limited friends. Bila aku sebut friends, maknanya kawan susah & senang. trust me, dia lah manusia paling ikhlas pernah aku jumpa (between manusia2 selain keluarga la kan) dlm dunia ini. sumpah sayang. 

to my best buddy, shbt dunia akhirat ku- k.cik


"tahniah setinggi2 nya sbb akhirnya hg jumpa your other half yang akan memimpin hang hingga ke Jannah. tahniah cik.. aku sgt2 hepy utk hg.. semoga jodoh korg berkekalan, dikurniakan zuriat yg soleh & solehah dan semoga cinta korg berdua dirahmati dan berada di dalam redha Allah s.w.t selalu.. amin~~"

eh. pendek plak doa. ingatkan nk panjang lg tp nanti bila dh akad, lagi panjang doa aku utk kalian berdua. jgn lupa doakan aku plak cik. aku nk kawen gak. haha. 

i love u cik balqis.. hahahaha

No comments:

Post a Comment

senyum <3