Wednesday, December 19, 2012

Lelah Hati Ku [Edited Version]

[post yg lepas perlu dibuang. For certain reason. hah]


Satu hari di pejabat-
Aku mulakan dgn melihatnya.
and lepas tgk senyuman itu
i bet- nothing. NOTHING can ruin my mood for today.

but then i made a mistake
of course something or SOMEONE will ruin my day as usual
getting angry. getting tired.
dan hangin kuskus Gunung Santubong dtg menyerang
hampir pengsan bila dihambat puluhan fail yang entah mana pucuk pangkalnya.
serabut?- nah, disebelah ini ubatnya.
clik YouTube and thats it- all the madness gone and i start giggling.

preparing a stupid yet complicated notice of application plus affidavit seems so easy if i listen to his voice while doing it.

is this what people call fall in love?
kihkihkih.. i guess the answer is yes.

let me scream to the world-
Park Micky Yuchoon-
I'M HELL IN LOVE WITH HIM!!


[post yg lepas rasanya terlalu peribadi. menulis dgn hati dan emosi, tulah yg jadi. being a fangirl is nothing personal. its about me and my gedik-ness of being a fan *wink*wink*] 

No comments:

Post a Comment

senyum <3