Saturday, January 12, 2013

Berangan Tengah Pagi

Pukul 3 pagi kalo ikut jam laptop ibu ni. 3.06 a.m to be exact. td blackout, dekat sejam. so tidur dah terganggu. dan bila dh terganggu, tak dpt nak lelap- marilah berangan. [sengih gedik]

dimulakan dgn berangan psl chenta hati. minggu dpn 'Missing You' tamat la. so tak payah dah tunggu tiap-tiap rabu & khamis mlm utk live streaming. 1st drama wat aku sanggup tunggu live streaming even sepatah haram aku tak faham ckp korea tu. [nampak babe? i chenta mati kat u ni] berangan nk g honeymoon ke korea n shoot post-wedding's pics mcm ni


owh. suwit muwitnye la hai. haip! tp perasaan ni tak blh dilayan-layan. tak baik utk kesihatan mental dan fizikal. kang kot meroyan nak kawen cpt. kawen cpt konon. huh!

Siang td- jumpa en. nan utk settlekan psl long call. rasa mcm nak meletup jantung-terburai air mata [drama queen sungguh la dia ni] bila en.nan offer wat 30hb 1 tym bday ayah. dlm hati- la, ni ke hikmah BM aku tak siap-siap? mintak-mintak dapatla tarikh tu. so that will be my birthday present for ayah. tolong doakan sekali ye. ibu tanya bila nak wat kenduri- so maknanya akan ada kenduri. banyak benda nak fikir. nak g betulkan robe, nak tempah kad jemputan, nak tanye k.ani psl reception. adeh. tp tak pe. asal dpt long call msa bday ayah. tetibe rasa exited balik nk LC. 

bln 3 start officially keje. takpun start awal kalo plan vacation tak jadi. niat ade nak berjalan tp kewangan n ada beberapa mslh teknikal memungkinkan plan vacation ni mcm tak jd je. tp yg penting aku mmg nak cuti lps LC. melegakan segala wire2 otak yg serabut selama dekat 10 bulan ni. rehat dulu then wire2 otak akan digunakan sampaila nyawa dicabut malaikat. berbalik isu keje, ibu ada ckp suruh aku beli kete lain sbb sian ayah tak de kete. [viva dia adik guna n lps adik smbung bljr, abg plak guna] aku garu kepala. gaji kalo ribu riban tak pe. ni baru nak start hidup dh kena pikir itu ini. ngan duit pinjaman tak bayar lg. nak sambung bljr lg. nak tambah beli kete baru? kalo ikutkan mmg plannye aku hanya sambung byr Persona ibu tu, tp kalo beli kete baru mcm lg banyak je kos. mampu ke? Ibu ckp proton wat promosi utk student so tak pyh bayar down payment. kalo tak byr, mkna lagi mahal ke pe? adehhhh. 

tapi dah nama pun tajuk post utk berangan, jd marilah berangan. ikutkan hajat hati, dari dulu sampai la kini, 1st car mmg aku berangan nak beli Satria Neo. 


santek kan? meleleh air liur. tp bila tgk harga n monthly payment yg harus ditanggung- telan air liur. haih. money is not everything but everything is about money wei. [tepuk dahi] [tepuk bantal]

good night. esok sy keje. ye. saya bangla. hah. 

No comments:

Post a Comment

senyum <3