Wednesday, February 19, 2014

Separuh bebanku hilang

Tau tak rasa bila beban yang menghimpit korg berbulan lamanya then tetibe being lifted dari kepala, hati dan juga segala permasalahan korg? The feeling, i tell u, is totally awesome. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Sujud syukur aku pagi tu lps Allah tunjukkan sape dia yg sbnr. Sepanjang hari aku ketawa mengingatkan kebodohan, kenaifan, kelurusan, ketelusan dan perasaan yang aku kira ikhlas utknya. Kihkihkih. Klakor, klakor. Dats y syuhada, bak kata bos, dont be too naive. Jangan cepat percaya luaran manusia. Nanti badan merana. 

but hey, i'm good. and aku tgh hyper la ni. mls dah nk fikir psl masa lps, lets focus on future!! 

[tapi ada satu sejarah yg aku takkan lupa]

Sabtu ni, 22 februari. dari tahun 2002-2012 aku mengingati dan meraikan 22hb Februari lebih drpd 13hb Ogos. so dats y even everything is over, aku masih mengingati tarikh itu sebagai sesuatu yg istimewa. jadi:- 

HAPPY 28TH BIRTHDAY!! 
semoga Allah limpahkan rahmat dan kasih syg buat kamu, isteri dan anak2. aku doakan yg baik2 utk kamu, keluarga dan sekaliannya. Semoga jadi imam yang terbaik buat keluarga, dan hamba terbaik utk ummah. Aku tak ada apa-apa lagi nak diberi. cuma doa yg seikhlasnya agar kamu sentiasa dirahmati. 

Allah ajar aku bermacam perkara melalui kamu. Aku berterima kasih utk itu.

[ni bukan nota cinta terbuka. dah tak de rasa pape dah utk dia. gila ke pe hantar surat cinta pd suami org. boyfren org pun aku tak mahu, ini kan pula bapak org] [hihu] 

Ini hanya ucapan selamat kepada kamu yg selalu aku ingat.


No comments:

Post a Comment

senyum <3