Monday, June 4, 2012

My Best Friend's Wedding

I had a great weekend. Kiranya weekend plg best dlm hidupku yg serba suram ni. Tambah lagi kalo ibu tak de. *seyes. ibu takde umah mcm berada di zmn kegelapan dan of course-kelaparan* Kenapa saya suka weekend ni? kenapa sy suka weekend ni? sbb dia.. bessssssssssssssssssssssstttt 

sbb apa best? sebb its my bestfriend's wedding day!! Noor Diana Sudin dahpun selamat menjadi isteri kepada kawan ipar saya- en . Paan *sumpah sampai sekarang aku tak tahu apa nama full laki ko ngah*  pada 2hb 6 2012, jam lebih kurang 5.40 petang


menitik juga air mata aku. entah nape, sayu pak rasa hati bila sahabat hampir 10 tahun saya ni dah membuka satu lagi chapter baru dlm hidup dia. semoga kebahagiaan dan redha Allah sentiasa mengiringi perjalanan hidup kau bersama suami dan bakal anak2 kau ngah~ hidup ni tak mudah, aku harap kau sentiasa kuat dan tabah. kalaulah paan baca tulisan aku ni, aku harap sgt kau jaga kawan aku baik2. angah mmg becok mulut dan kadang2 terlalu mengikut perasaan *same je mcm aku* tp hati dia ikhlas dlm setiap apa yg dia buat. dia sahabat yang sangat baik, dan aku harap kau berdua akan bersahabat dalam rumahtangga yg korg baru bina ni sehingga ke syurga

okay. aku pun tak kawen lg so tak blh khutbah pnjg2 mcm imam yg nikahkan korg aritu. so- all d best la ye!  nikah angah mmg aku mahu ada dgn dia tym tu. memula ingat timah tak dpt g since dia ada hal, so aku ajak ibu. tp tiba2 timah call pagi tu, ajak g. so kitorg gerak dh dekat pkl 4 gak dr rembau. singgah umah ina n terus gerak g Masjid KLIA since majlis nikah di masjid. nasib baik sempat tgk angah nikah. :) 


bdk dua org ni dh kurus ayu slim melim. tp dok deny. ceh! dusta. 

esoknye, kitorg sekali lagi gerak lambt. aku mcm resah gak la tp cool skit sbb bdk2 ni kata diorg pun sampai agak lewat. hati mmg melompat2 nk jumpa my BFFs aka my lalings. sampai2 jumpa az n tunang az- en ahmad zulfazli. *ha, ni aku ingat plak. sbb az dah sebut nama dia full. btw az, tunang ko mmg cool. aku approved. dia melepasi syarat utama iaitu tidak kerek. hehe* kitorg diarahkan memakai ikut theme. so presenting gaambar sehijau warna daun kitorg:-


akhirnya setelah menunggu dan melangok hampir 2 jam akhirnya, sahabat2 yg dirindui selamat berkumpul walaupun kami kekurangan 2 lagi ahli iaitu cik nash dn jugak cik is.   




bestfriends are true treasure. priceless, i tell u. 

to angah: sekali lagi, semoga kekal bahagia and to u my dearie BFFs:
i want u to know i truly feel thankful to Allah for let me befriend with all of u

.hugs and kisses.

p/s: utk yg tak tahu- ibu sy, by d tym sy taip bnda alah ni, dia berada di Johor utk MTAQ kebangsaan. Doakan yang terbaik buat ibu saya ye. Nnti akn menyusul update psl MTAQ Kebangsaan di Johor plak.

No comments:

Post a Comment

senyum <3