Friday, February 17, 2012

30 Days Challenge- Day 1

A photo of yourself and a description how your day was

my 1st graduation. December 2010 if tak salah. Bachelor of Legal studies (BLS).

nape pilih gambar ni? sbb aku terfikirkan hal result yg tak lama lagi nk kuar. paper plg nerves? - criminal & ethic. mmg aku tak perform dua paper ni. sgt tidak confident tp mengharapkan Allah melembutkan lah hati pemeriksa tym menanda krts jwpn aku.. amin~

graduation LLB- must go!
aku bagi 100% utk hbiskan LLB. air mata, peluh, tenaga, duit, masa, emosi.. pendek kata jiwa raga aku bagi utk Bachelor of Law yang menguji iman dan kesabaran tu. ibu tanye, kalo dt sem ni 3.5 mcm mana? ternganga aku. aku aminkan sbb doa ibu mana ada hijab kan? tapi kalo betul la dpt, aku puasa 9 hari. Sujud syukur jawabnye. InsyaAllah.. aku dah usaha, tawakkal lah~

how was my day- so far?
as usual. bangun pg. sarapan ngan ibu. borak tak hengat. pastu start msk. hari ni daging msk asam manis. pelik mungkin kalo org tak penah dgr tp kalo korg rasa, mungkin dpt mengubah persepsi itu. my mum punya daging msk asam manis is d best. tak tahu la yg lain sbb kalo org lain msk, especially kt kedai, aku tak mkn kot. sbb tak confident dgn level kebersihan. huhu..

GD nye teaser dh kuar. as expected! even extension rambut tu mmg la pelik tp fashionista mcm dia, org tak kata sgt. he is the trend setter ma. mampu nak lawan?? owh, tidak sama skali ye. n title track- BLUE.. awesome! tak tahu la tp bunyi mcm acoustic skit. full song kuar 22hb.
weee~~ I'm exited!!!

ptg ni ingat nk g amik kete kt umah bibik. berlatih la cdgnye. ye. kena berlatih banyak. tiba-tiba terfikir psl duit elaun chambering yg keciput tu. hmm.. bagi kat ibu la. minta tlg ibu handle. aku percaya, kalo bg kt dia, lagi berkat duit tu. lagi selamat. aku pun bukan buat apa2 duit tu. so biar ibu la yg handle. aku iakan aje.

okay. nk g mandi. Oyo-the-kucing duk memandang aku minta dimanja. hehe.

-l.o.v.e-

No comments:

Post a Comment

senyum <3