Tuesday, February 28, 2012

keroncong buat ana

1st skali- 30 days challenge
#15: something u dont leave the house without

depend nk g mana. kalo stakat balik kg- phone & purse yg ada IC, lesen [ececeh. mentang2 dh blh drive] dan juga sedikit duit in case ibu sruh beli roti ke biskut ke. kalo nk kuar g tmpt lain- err.. basically, tu la dua. yg lain tak kisah pun. FYI, syuhada tak ske pakai handbag. bahu dia jatuh so handbag adalah satu ciptaan manusia yang bagus tp sgt leceh pd syuhada.

2ndly- laporan harian.

perut lapar. berkeroncong siap main anklung lagi. nk wat sarapan, tunggu ibu bangun dlu. bukan sruh ibu buat tp nanti jimat wat air sekali. ibu sy sgt suka teh susu. so bakal2 adik ipar, meh blajar ngan bakal kak long ko ni kalo nak dpt bonus mark dr bakal mak mertua. dont worry, ibu akan jd mak mertua yg baik cuma main problem korg is your future sister-in-law which is..yes, me. muahahaha!!

btw, i've proposed ibu yg 1st test utk korg is buat cekodok pisang. be prepared.

*owh. kejamnye aku*kena ensure yg test2 ni akn dilakukan selepas aku dh lps jd menantu org lain, baru berani nk wat ank dara org lain* kalo tak nanti naya..huehehe*

korg fikir aku akan wat cam gitu ke? no lah. wat pe nk seksa2 org2 yg adik2 aku sayang? diorg bakal jaga adik2 aku sampai mati. but u better take my words ni k- if u ever hurt my brother, i will hunt u down. do remember that.

awat aku emosi berlebih pagi2 ni? td elok je.ok. stop emosi. mari menggerakkan minda secara lebih santai dan positive. pkl 1 krg, aku nk g office baru. jumpa puan ina tu. nk propose psl hal kereta and aku nk tanye psl solat [mksud aku- bos bagi ke kelonggaran utk kuar smyg?] dua tu je. yg lain, ok kot. pastu before or after meeting, aku nk g wat IC. IC skrg dh mcm tak rupa IC.. patah n IC tu masih lagi ada wajah siti syuhada yg berusia 15 tahun. tak lama lagi nak banyak pakai IC- fail borang sume chmbring, so baik la di renew.. huhu

ok. sekian dlu laporan harian. lets watch this [selingan iklan]


*bouncing happily* yippi yay yay, yippi yippi yay yay!! *grinning*
[tu je. no words to describe my feeling right now]

kita kembali ke studio utama. silakan.
:P

No comments:

Post a Comment

senyum <3