Thursday, February 16, 2012

Tora datang lagi.

aku tetibe terfikir psl Tora. satu mkanan ruji agung waktu kanak-kanak. ada robot kaler biru and coklat seketul dua. sekarang baru fhm nape ibu hangin kalo aku mintak mende alah nth pape tu dlu.

okay. lps search gmbr kt google images. yg robot biru tu bukan TORA tapi Ding Dang. aku ingat lagi suara lelaki dlm iklan tu. legend seh. ada sekali diorg wat iklan, hadiah kecik tu dpt teropong. uihhh.. meloncat2, merengek2 mintak kt ibu, ibu kata tak boleh. owh, nak jugak. memuncung pnjang [syuhada sgt kuat melawan. ampun kan along bu] ibu belikan jugak akhirnya, tp tu la, degil.. akhirnya dpt patung kecik pe mende ntah. aku tak ingat. Iklan diorg ni sgt la feymes di klangan budak2 lahir 80-an.. aku slh seorang la kan.. huhu

bosan. hyper nye bosan. hajat hati nk tgk cite korea. khatamkan pe yg terlonggok kat dlm external yang tak aku usik2. alih2 duk ulang cite running man. lelaki berlari, kata angah. ngeh :P cite psl korea, esok photo teaser GD plak akan reveal. owh, sgt teruja! since before ni banyak gmbr dh leak psl imej diorg, so keterperanjatan VIP pada gmbr lain2 tak segila masa gmbar TOP rambut biru kuar. but i believe, gambar GD mesti lagi gile and totally unexpected. bab2 ni, GD mmg no 1. tapi dia tetap lelaki chumel di mataku~


petang ni cadang nak berlatih bawak kete lagi. apepun, 1hb 3 ni aku kena drive gak. menggigil atau tak, balun saje lah labu, tu aku kena harung la. pekan seremban plak tu. hadoi la~

hari ni masak ayam goreng berlada n sayur kacang panjang. kacang pnjang tumisnye hangus. gelabah aku dh dtg. nsb baik ayam dpt cover balik. okay la. buuuuleh la nk alas perut. aku jeles ngan org yg hebat memasak. ada beberapa org dlm umur2 aku yg sgt cekap memasak dan aku sgt kagum. i believe, ke-teror-an tu bukan dtg sehari dua.
owh. kenapalah aku mls masuk dapur dlu??

why syu? why??!

Achik tukar profile pic. gambar ngan awek dia. hmm.. syg sungguh dia ngan budak tu. semoga berbahagia lah cik. jgn ko tak bljr sudah. risau tu ade. jga la dri elok2. jaga hubungan tu elok2. pandai-pandai bawak diri.. jangan hanyut sudahlah~

aku membebel je ni. nth pe point aku tak tahu.

No comments:

Post a Comment

senyum <3