Monday, February 6, 2012

Kisah Hati

[agak kechiwa aliyah tak menang AJL mlm tu, syg. lagu tu best but juri2 sume knows better. awan nano still a good song. congrtz utk sume yg mng]

hello people!!
long tym no see huh? and happy new year even skrg dh masuk bulan ke-2 tahun 2012. i've finished my LLB. finally! and now tgh menunggu result utk apply chambering. lepak2 duk umah sambil bljr masak2. ye. saya perlu bljr msk. sy sgt jahil ttg ilmu dapur. not good because itu blh merendahkn nilai mas kahwin. *wink*wink*


sebut psl kahwin, selamat pengantin baru buat sahabat dunia akhiratku; Puan Nurul Farhana Yanti A.Ghani dgn suaminya; En. Ukasyah Mahmud.

their marriage is so beautiful. pertemuan sepertimana yang disarankan oleh islam and aku rasa persatuan mereka sgt2 lah diberkati-Nya. quote dr somewhere yg aku baca- perkahwinan sebegini buat mata sejuk memandang. sungguh, pendapat org itu benar. yanti is a good muslimah, she deserve a good muslim yang bertaqwa mcm Ukasyah. just like apa yang Tuhan janjikan; lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik.

semoga kamu berbahagia, sahabat.. dikurniakan zuriat yang soleh solehah..
saya sgt2 hepy buat kamu :)

the BFF [amik dr page effa. yup. kt ats tu link ke blog dia. saya tak pndai edit] these two are my true best friend. good bestfriend. awesome bestfriend. just name it-its still them; my bestfriend. ibu told me yang- diorang betul2 kawan baik along. at that moment, hati mcm tersentuh sbb ibu kata gitu. mungkin ibu nmpak keikhlasan mereka and i'm happy about it. bukan lah baru skrg tahu [kitorg start rapat tahun 2002] tpi bila ibu ckp gitu, ada satu perasaan sayu plus seronok bila sahabat2 anda disukai ibu bapa. bukan bkl suami je kena dpt approval, kwn2 pun biarlah dari kalangan yang mak bapak berkenan.

*tertengok tajuk post-kisah hati. owh. aku plan nk cite psl bnda lain td*

har.tea. hati. heart.

aku tgk cite kasyaf imani malam aritu and utk cite yang simple gitu, air mata aku turun mencurah-curah. well, aku mmg cry baby tp utk cite mcm tu org pun pelik nape aku nangis. yes, cite tu agak sedey tp air mata trun mcm pili pecah tu sbb lain.

sbb aku sedar aku lebih sanggup tgk dia bahagia dgn perempuan lain dari tahu dia pergi mengadap Ilahi. aku lagi sanggup tgk dia happy bersanding dgn perempuan lain dari baca post sedey dia kat FB. aku lagi sanggup tgk dia ketawa girang bermain dgn anak2 dia dengan perempuan lain dari dgr dia seksa sakit atau ditimpa bencana.

aku mula tanya diri sendiri: terlalu cinta ke aku pd dia?

No comments:

Post a Comment

senyum <3