Friday, February 17, 2012

Third

nampak? ni bahana kebosanan aku. I may end up doing all 30 challenge in 2 days. kalo sehari over la plak. lagipun, 1st march dh start busy. aku mungkin tak de masa nak memperbanyakkan post dlm blog ku ini. *alasan! cit!*

3rd: the idea of perfect 1st date

memandangkan aku tak penah kapel, dan aku tak rasa aku nak berkapel [lebih kepada idea cinta lps kawen since sy terpesona dgn idea yg bagus lg diberkati Allah s.w.t itu. Disclaimer: i'm not warak giler, tp at least, aku berharap, aku boleh follow sebanyak mana arahan Allah s.w.t.. insyaAllah] so marilah aku tukar idea ni kepada- my perfect idea of honeymoon~ booooyah!

[np: terukir d bintang-yuna] [mode: gedik mengada]

sy sgt suke idea perkahwinan BFFku cik..eh, puan yanti. tempoh bertunang dijadikan tempoh perkenalan. then, lps lansung, barulah berdating sampai ke Langkawi. saya pun nk wat gitu, tapi ibu kata best lagi nikah dlu, then sebulan lps tu lansung. lps nikah g honeymoon, balik je baru wat kenduri. idea tu cun tp untuk save budget, baik lah wat sume sekali. hehe.

hajat asalnye nak gi sipadan. teringin yang amat ke pulau yang org kata cantik sungguh itu. pastu bila fikir2 balik, bahaya kot tempat tu.. so berangan nak g redang la plak. dpat gi seminggu dua pun okay. then bwk parents termasuk mertua *chewahhh* buat umrah. aku teringin nak ziarah wan kat sana. rindunya aku pd dia~ lagipun, aku blh kenalkan wat kat cucu menatu dia nanti.. hihi. [Al-fatihah untuk Arwah Wan..] Di sana, biar aku n future husband yg dh pun jd husband dpt doa sama2 dpn Kaabah. Minta diredhai dan dipanjangkan jodoh sampai syurga.. aku percaya pada kerdhaan Tuhan dan ibu bapa adalah important key for a good future.

satu lagi impian: aku teringin nk wat bungee jumping dgn my other half. idea tu dh meracau2 dlm pale aku sejak tgk 'we got married- Adam Couple'


romantik teramat. aku jenis gayat tinggi. even tym duk mawar tingat 8 tu pun aku mmg kecut perut tp sy suke cabaran. especially cabaran romantik cam gitu. huhu.. even dia pun gayat tinggi, kalo dia willing nk wat bnda ni dgn aku, owh- i'll love u more, hubby!
*muntahlah kalo nk muntah.. :P *

ape lagi ek? errr.. i'm not a fan of all mushy-cheesy-too romantic things. dunno la since tak penah dpt. kalo tgk tu mungkin meluat, tp kalo rasa, sape tahu ek? huehehehe.. ok. better stop now before korang sume hempas laptop. bye!

*wink*

No comments:

Post a Comment

senyum <3