Wednesday, February 8, 2012

blub.blub. blur

baru balik dr rumah bibik [bukan org gaji ye. dia adalah mak saudara kesayangan saya. asal sejarah panggil bibik ada kna mengena dgn populariti cite2 indon zmn2 muda dia ngan ibu. detail, please pm me. thank u] angah wat cekodok tepung sedap. cicah dgn sambal tempoyak masak ibu wat semalam. sedap hingga menjilat jari [utk bebudak yg baru hidup, ni dlu tagline KFC]

balik saje, mcm rutin biase org bujang lagi tak berbf mcm aku, online le jwbnye. aku hantu k-pop ye, so bnyk bnda nk di on9 kan.. haha. meh aku share satu bnda awesome


ni 1st tym aku rasa meremang tym org nyanyi. sungguh mereka hebat. ni lagi satu


terbaek dari ladang.

ah. world wide VIP mesti tgh exited dgn BIGBANG nye comeback tak lama lagi and i'm not excluded. Rambut biru laut TOP tu sgt la eye-catching and seriously, I cant wait for others especially GD. Daesung pun. These two; whom being tested like hell last year, i hope 2012 will be a great year for them. Alive is the album title and GD composed majority of the songs. How can a guy be too perfect. He is beauty with brain. Cool and cute. awesome and.. ah. i'm in love with him.. btw, just to let u know- I'm a DaraGon shipper. huehehe.

ni lagi satu lagu yang bagus jugak. from yuna. simple tp sweet.


somey kan wat lagu utk yg terchenta. lagu ni lagu angau. kalo aku angau aku post lagu ni kt FB. mlm ni nk mimpi kawen ngan anak Tengku Mukhriz. haha.. good nyte

:)

No comments:

Post a Comment

senyum <3