Thursday, February 23, 2012

Dua Puluh Dua Februari

nope. korg tak salah date. mmg hari ni 23 Feb. saje tulis title 22 Feb sbb semalam macam2 benda jadi ngan aku.

result LLB announced semalam. Alhamdulillah, syukur pada Allah s.w.t, aku lepas sume subjek even frust pasal Evidence and Civil.. skit je lagi pointer nk merasa ada bintang kat nama tym konvo nanti.. ingat nak g wat rayuan tapi nth nape, aku macam berat hati nak buat. kalau aku tak confident paper tu tak pe, ni mmg confident yang amat blh skor. segala kes aku hafal sbb spot Q mmg kuar bulat2, ni tak jugak dpt skor, frust habis la. tido tangan kt dahi weh. mungkin dah bukan rezeki aku, pasrah saje lah. tapi tak boleh. tak puas hati. so aku akan call office LLB gak. usaha syu. jgn cepat putus asa!!

Semalam Official MV for Blue released.


secara jujurnya, lagu tu bagus tapi macam ada yang kurang. tak tahu pe. konsep sesuai la dengan lagu. mellow semacam. ni lagu utk orang baru lepas clash. dh tak blh blah dengan r/ship tu so break off. apapun, good job jiyongie!!

Day 6: #13
Short term goals for this month and why?

walaupun Februari tgl bape hari je lagi, ada satu satu goal yang aku nak capai bulan ni which is, SYUHADA KENA PANDAI DRIVE!! why? sbb khamis depan aku dah start keje. Kalo gelabah lagi bawak kereta, macam mana nak g keje? ni bukan sama macam keje ngan firm lama. duk je office, jadi kerani. mmg tak bergerak ke mana2 la. yang aku nak wat khamis ni sampai la 9 bulan lagi is pupilage. Chambering bai. ke hulu ke hilir. tak de kete, macam mana. Ibu bagi pinjam pesona. yup. belum mampu nak beli kete sendiri. aku faham situasi family. I'm d eldest. Family tak mampu sekarang. so hold kejap mimpi nak ada Swift sendiri. tunggu jap ye bakal baby ku.. nanti aku dah berduit sendiri, aku beli. huhu *wink*

Owh. By the way, happy birthday utk kamu. Sorry, I've been remembering 22nd Feb every year since 2002. I'm used to. I know, I know.. I'm not supposed to remember him anymore tapi aku tak de niat jahat. Sekadar mahu mendoakan dia bahagia sampai bila-bila, dimurahkan rezeki, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.. semoga dia terus tabah dan matang dalam menghadapi hidup ini sebagai khalifah Allah, sebagai anak yang soleh, sebagai suami mithali dan sebagai bakal bapa buat anak-anaknya.. InsyaAllah.. Amin~

No comments:

Post a Comment

senyum <3